újabb események régebbi események további események
10:59
Amazonnnlff regisztrált a weboldalra
01:34
BillyDiurn regisztrált a weboldalra
21:28
Broncojjz regisztrált a weboldalra
21:23
Horoszkóp új hozzászólást írt egy cikkhez
21:22
Horoszkóp új hozzászólást írt egy cikkhez
21:20
Horoszkóp új hozzászólást írt egy cikkhez
21:16
Horoszkóp új hozzászólást írt egy cikkhez
21:14
Horoszkóp új hozzászólást írt egy cikkhez
21:11
Horoszkóp módosította a naplóbejegyzését
21:09
Horoszkóp módosította a naplóbejegyzését
20:37
Horoszkóp új bejegyzést írt a naplójába
20:09
Horoszkóp módosította a naplóbejegyzését
09:32
Portablexnu regisztrált a weboldalra
06:25
Ilpaki új cikket töltött fel
01:56
Charlesgal regisztrált a weboldalra
22:54
Cindybebey regisztrált a weboldalra
16:24
Juicerqdn regisztrált a weboldalra
16:23
Ilona új bejegyzést írt a naplójába
09:55
KitchenAidmxr regisztrált a weboldalra
08:53
Holographicmnw regisztrált a weboldalra

Ügyfélbarátság

2010. október 13. - Látogatók száma: 71

A barátság alapja a feltétel nélküli szeretet. És az ügyfélbarátságé? Az ügyfél feltétel nélküli szeretete. No, az azért talán nem, de egy kis megértés elkelne...

Jó pár éve vagyunk ügyfelei az Invitel Zrt-nek, telefon- és internetszolgáltatásukat vettük igénybe. Ezidáig ment minden aránylag gördülékenyen, nem is vettük észre egymást, ők szolgáltattak, mi fizettünk. Aztán megtörtént a gond.

A minap jött egy áramszünet, a villanyosok matattak valamit az utca végén a transzformátornál. Egy óra nem sok, s lőn világosság, ám net nem. Modem kikapcs, bekapcs. Semmi. Falból kihúz, bedug. Semmi. Hívom tesómat, mint udvari technikusunkat, jön is egy új modemmel. Az se szólal meg, tehát vonalhiba. Eddig nem hívtuk az ügyfélszolgálatot, hátha megoldjuk a problémát mi magunk, az úgyis gyorsabb szokott lenni, most viszont már muszáj lenne, megesik, náluk dugult be valami - volt rá példa. Előbb mégis barátunkat kerestem, aki a cégnél dolgozik. Pár perc kalimpírozás után megállapította, hogy a cég kikapcsolta a netünket.
- Mi van???
- Van egy számlaelmaradásotok - szólt a lehűtő válasz, nekem meg főtt a fejem. - Nincs befizetve a júniusi számla, a júliusi és augusztusi be van.

Másnap reggel feleségem bement az ügyfélszolgáltra, befizette az elmaradást és délután kettő fele vissza is kapcsolták a netet. Ekkor le is zárhattuk volna az ügyet, ám ma, egy héttel az események után kaptunk egy levelet tőlük, miszerint felmondják az előfizetői jogviszonyt be nem fizetett díjhátralék miatt. Szép fekete-fehér levél volt, az adósok nem érdemelnek színes tintát!

Megemlítik továbbá e levélben, hogy a felmondással egyidejűleg korlátozzák is a szolgáltatást. Ezen kicsit nevettem, mert a korlátozás már megtörtént, mi több, helyre is állt. Tehát van egy kis fáziskésés a kommunikációban, de végülis, ha már itt tartunk, nem csak ezzel a levéllel rontották azt el. Egy pár hónappal ezelőtti számláról van ugye szó, ami után kétszer történt új befizetés, tehát feltételezhető, hogy nem rosszhiszeműen maradtunk el. Gondolom a gép nem mérlegel, a hiány az hiány, és ha gép, akkor:
1. Természetesen kaptunk felszólítást. A számlák alján, kis betűvel, de ki a fene nézi azt?! Letépjük a csekket, be a többi közé, aztán irány a posta.
2. Ideszóltak telefonon is, ha jól vélekszem egy-két(!) nappal a kikapcsolás előtt. Egy automata gépi hang. Ezt kötelező végighallgatnom, ha az Invitel, ha a Fidesz, ha az MSZP az? Én helyből le szoktam rakni az ilyen robotokat.
3. Valószínű e-mailt is kaptam az xxxx@invitel.hu-ra, amely címmel szerződéskötéskor jótékonykodtak, de azt meg a kutya nem nézi, mert van normális sajátunk. Azt gondolom ők is látják, hogy hozzá sem érünk, használatlan.

Tehát elvileg mindent megtettek, hogy tudjunk a dologról. Vagy mégsem? Mibe került volna az Invitel Zrt-nek küldeni egy hasonló levelet, mint ez a felmondó, akár fekete-fehéret, külön a havi számláktól? Nem sokba, és a díját úgyis rámhárították volna. Viszont megmaradtam volna ügyfélnek, kénytelen-kelletlen igazat adva nekik. Most egy kicsit becsapva érzem magam, még ha jog szerint a cégnek is volt igaza.

A szakító levél utolsó előtti sorában - miután már jól rámijesztettek -, azt még úgy elejtik, ha fizetek, maradhatok. Mivel az utóbbi időben esténként előjáték gyanánt épp tarifaösszehasonlítgatósdit játszottunk a feleségemmel, mára megkönnyítették a döntésünket: váltunk. Az észérveim (forintok nem kis száma, közel 50%) eddig is meg voltak, most a lojalitásom is elveszett.

Isten veled, Invitel Zrt!

A cikket írta: matyómacsó

6 szavazat

Hozzászólások

Megjegyzés:

időrendi sorrend

2010. december 2. 22:44
Szerintem erről mindenki tudna egy-egy kisregényt írni, és bármilyen témában!
Egy évig hiába léptem át a Gas.hu-hoz, az előd nem járult hozzá. Egy évig fizettem ide, de nem voltam rendes ügyfél, mert a régi nem akart elengedni, pedig nem volt semmilyen tartozásom feléjük, csak úgy!! Minden áron rá akartak venni, monjam fel az új szerződést, és azért nem engednek el, mert meg fogom bánni.Én meg őket bánom.
2010. október 20. 08:57
Eltelt újabb egy hét, újabb levél jött tegnap: megbocsájtottak, visszavesznek. :-)
De ezt már elszúrták...
2010. október 15. 15:41
Én még várok! Aláírattattak velem egy hűségnyilatkozatot..., mert hülye vok alá is írtam és most szívok:-((((
2010. október 15. 15:25

megtekintés Válasz erre: matyómacsó - 2010. október 15. 14:55

Mi már átmentünk, és nem bántuk meg. Azzal riogattak az elején, hogy majd milyen rossz lesz, mert gas.hu-nál nincs ügyfélszolgálat. Amannál meg, ha bajom van, bármikor bemehetek hozzájuk. Először is nem szeretem, ha egy ilyen szolgáltatással baj van, másodszor meg halál kivárni a soromat. :-(
Szóval váltottunk, és egy internetes felületen keresztül flottul megy minden ügyintézés. E-mailt írnak (a jó címemre!), ha a gázóraállás jelentése esedékes, mailben küldik a számlát, közüzemin, vagy neten fizetek.

Akkor jó. :)
Engem is riogattak, a volt DÉGÁZ-nál, hogy ki fogja a műszaki hibát elhárítani, (ők - hivatalból kötelesek), meg ha kevesebbet vagy többet fogyasztok az éves kalkuláltnál akkor büntetést kell fizetni...
Savanyú a szőlő....., mert egyre többen mennek át, és akik már ott vannak, azoktól még csak jót hallottam.
Ahogy most Tőled is. :)
Köszönöm, üdv. J.
2010. október 15. 14:56

megtekintés Válasz erre: Pitt - 2010. október 13. 22:33

Szia Matyó!
Üzletben nincs barátság! És külön levél sincs! Főleg nem annak, aki nem a barátunk csak egy előfizető.

Pitt

OK, de nem is én állítottam magamról, hogy szolgáltatóbarát vagyok.
2010. október 15. 14:55

megtekintés Válasz erre: Je t'aime - 2010. október 13. 14:47

Jól tetted.
Én most megyek át a gas.hu-ra.
Persze a GDF SUEZ nem könnyíti meg a helyzetet.
Üdv. J.

Mi már átmentünk, és nem bántuk meg. Azzal riogattak az elején, hogy majd milyen rossz lesz, mert gas.hu-nál nincs ügyfélszolgálat. Amannál meg, ha bajom van, bármikor bemehetek hozzájuk. Először is nem szeretem, ha egy ilyen szolgáltatással baj van, másodszor meg halál kivárni a soromat. :-(
Szóval váltottunk, és egy internetes felületen keresztül flottul megy minden ügyintézés. E-mailt írnak (a jó címemre!), ha a gázóraállás jelentése esedékes, mailben küldik a számlát, közüzemin, vagy neten fizetek.
2010. október 13. 22:33
Szia Matyó!
Üzletben nincs barátság! És külön levél sincs! Főleg nem annak, aki nem a barátunk csak egy előfizető.

Pitt
 
2010. október 13. 16:26
Nos, igen. Itt állunk mi KICSIK, és ott ők, a NAGYOK. ( Legalábbis ők úgy gondolják!) Ők számolnak, előbb cselekednek, aztán tájékoztatnak (ez az általános), ám ha egy hónapban 10 napig nincs net, azaz nem szolgáltatnak (technikai problémák miatt) , nekem azt is kiszámlázzák. Én meg fizetek...mert már unom a "rizsát" .

Jó a cikk!

Ada
2010. október 13. 14:47
Jól tetted.
Én most megyek át a gas.hu-ra.
Persze a GDF SUEZ nem könnyíti meg a helyzetet.
Üdv. J.
Feleségek.hu csevegő

Online felhasználók:

Privát csevegő béta

Csevegő partnerek: