újabb események régebbi események további események
21:08
Tündér új bejegyzést írt a naplójába
11:33
Arnold91 módosította a naplóbejegyzését
11:26
Arnold91 új bejegyzést írt a naplójába
11:16
Tündér új bejegyzést írt a naplójába

Szolgáltatók

2014. december 18.

Vissza a naplóhoz

... ők, akik kíméletlenül belenyúlnak a pénztárcánkba.

Érthetetlen és nem tetszik: ahhoz, hogy le tudjam rendezni, számomra megnyugtatóan, kék számon kell hívni őket. Van, akinek nem nagy dolog ...
Megértsék és elérjem, amit szeretnék, húsz perces a beszélgetés, szerencsés esetben vonalas telefonon, ami "csak" 400 forint. Én viszont másképp számolok: két darab kenyér ára ...
A szépség hibája a dolognak, még sem értette meg az ügyfél szolgálatos, mert a villanyszámla, amit küldtek, közel négyszerese az általam elfogyasztottnak.

Megérkezett a nyugdíj, kérdezi a postás: szeretné, előbb megkapni a nyugdíját? Felírom a nevét, telefon számát, majd keresik a postáról és megbeszélik.
Tényleg kerestek.

- Szeretné előbb megkapni a nyugdíját?
- Igen persze.
- Akkor folyószámlát kell nyitnia ...

Hogy én milyen naiv vagyok!
Örültem, hogy meg tudtam szüntetni.

A bejegyzést írta: D Klári

Hozzászólások

időrendi sorrend

megtekintés Válasz erre: zsoltne.eva

Nem véletlen, hogy mindezt én már nem hallgatom végig. Inkább az ügyfélfogadás. Egyik sem vonzó, nem pénzkímélő.

Velem csupa jó dolog történt az utóbbi időben. Szolgáltatót váltottam és sorra kapom vissza az újtól az előzőnek befizetett összegeket. 4- illetve 5 ezer forintokat. Sok kicsi, sokra megy. Még jó, hogy nem kapkodtam el és a réginek nem fogadtam mindig szót... Késleltettem a befizetéseket. Így már a kutya sem keresi rajtam. Mint utóbb kiderült, eddig túlfizettem... Jobb később, mint soha! Sokalltam is a 9,5 e forint t-hom áramszámlát, ami ma az új szolgáltatónál mindössze 5 e forint. Lehet, hogy ér még meglepetés, de időt nyerek... Nem lehet elég okos az ember!!!!

Szerencséd legyen továbbra is ... :)

Én hiába megyek az ügyfélszolgálatra, akkor is képesek össze kutyulni mindent ...
A víz, az áram, lesz mivel kezdeni az új évet.

megtekintés Válasz erre: Ilona

Kedves Klári!

Mindez még hagyján! Én újabban nem járok koncertre, nem tudom, milyen az a kék szám, de akiket én eddig hívtam, kénytelen voltam egy zeneszámot végighallgatni, közben nyomogatni kell a gombokat. A végeredmény a nagy semmi, azaz várjak még, mert az ügyintéző folalt. Aztán újabb zene..:(

Kedves Ilona!

Állítólag a zene ingyen van ... :)

megtekintés Válasz erre: Yolla

Kedves Klári!

A szolgáltatók, szinte kivétel nélkül, abban a tudatban élnek, hogy mi vagyunk értük és nem fordítva. Amíg nem lesz igazi konkurenciájuk, addig szinte mindent megtehetnek velünk, fogyasztókkal, mert úgysem tudunk mástól gázt, áramot, vizet venni, hiszen igazából egy szolgáltató van, csak földrajzilag felosztotta az országot.
Hasonlóképpen viselkednek az egyébként akár egymás konkurrenciájának tekinthető, más-más tulajdonban álló bankok is, akik pénzügyi szolgáltatásaikat tekintve szinte azonos palettát kínálnak, ám a kamat és a felszámított kezelési költség tekintetében látszólag eltéréseket mutatnak, hogy mégis szinte azonos haszonnal dolgoznak, az akkor derül ki, amikor utána számol az ember lánya.

Puszi: Yolla

Kedves Yolla!

No az ember lánya, jelen esetben én is ezt teszem egy jó ideje.
Tényleg nehéz velük, és nem igazán kerül ki az ember győztesen. Üres házban, minek a vezetékes gáz, gondoltam megszüntetem. Havonta a rendszerhasználati díj, szép neve van, pár forint híján egy ezres. Telefonon, persze az én zsebemre győzködtek, h ne tegyem, mert, ha mégis használni akarom, a nyomás próba 18000 ft-ba került majd. Hm érdekes ... Végül is, mivel a TIGÁZ ügyfél.szolg.iroda megszűnt a városba, helyette viszont a postán lehet elintézni, azt is csak két nap üldögéltem jó darabig, amíg sorra kerültem. Nem tartott öt percig ... Talán három nap múlva megjelent a szerelő, nem kellett neki félóra, megszabadultam a gázórától, a havi közel ezres fizetéstől, meg közel 7000 forint leszerelési díjtól ...

Nem jártam jobban a bankszámlám megszüntetésénél sem ...

puszi:Klári
Nem véletlen, hogy mindezt én már nem hallgatom végig. Inkább az ügyfélfogadás. Egyik sem vonzó, nem pénzkímélő.

Velem csupa jó dolog történt az utóbbi időben. Szolgáltatót váltottam és sorra kapom vissza az újtól az előzőnek befizetett összegeket. 4- illetve 5 ezer forintokat. Sok kicsi, sokra megy. Még jó, hogy nem kapkodtam el és a réginek nem fogadtam mindig szót... Késleltettem a befizetéseket. Így már a kutya sem keresi rajtam. Mint utóbb kiderült, eddig túlfizettem... Jobb később, mint soha! Sokalltam is a 9,5 e forint t-hom áramszámlát, ami ma az új szolgáltatónál mindössze 5 e forint. Lehet, hogy ér még meglepetés, de időt nyerek... Nem lehet elég okos az ember!!!!
Kedves Klári!

Mindez még hagyján! Én újabban nem járok koncertre, nem tudom, milyen az a kék szám, de akiket én eddig hívtam, kénytelen voltam egy zeneszámot végighallgatni, közben nyomogatni kell a gombokat. A végeredmény a nagy semmi, azaz várjak még, mert az ügyintéző folalt. Aztán újabb zene..:(
Kedves Klári!

A szolgáltatók, szinte kivétel nélkül, abban a tudatban élnek, hogy mi vagyunk értük és nem fordítva. Amíg nem lesz igazi konkurenciájuk, addig szinte mindent megtehetnek velünk, fogyasztókkal, mert úgysem tudunk mástól gázt, áramot, vizet venni, hiszen igazából egy szolgáltató van, csak földrajzilag felosztotta az országot.
Hasonlóképpen viselkednek az egyébként akár egymás konkurrenciájának tekinthető, más-más tulajdonban álló bankok is, akik pénzügyi szolgáltatásaikat tekintve szinte azonos palettát kínálnak, ám a kamat és a felszámított kezelési költség tekintetében látszólag eltéréseket mutatnak, hogy mégis szinte azonos haszonnal dolgoznak, az akkor derül ki, amikor utána számol az ember lánya.

Puszi: Yolla
Feleségek.hu csevegő

Online felhasználók:

Privát csevegő béta

Csevegő partnerek: