újabb események régebbi események további események
18:38
Horoszkóp módosította a naplóbejegyzését
16:45
Új kérdést került be a Kérdezd a férfit menüpontba
16:06
Új cikk került a "Titkaink egymás között" rovatba
11:04
Ilpaki új bejegyzést írt a naplójába
11:02
Ilpaki új cikket töltött fel
18:32
Horoszkóp új bejegyzést írt a naplójába
17:26
Horoszkóp módosította a naplóbejegyzését
11:54
Ilona új bejegyzést írt a naplójába
23:22
Ilpaki új bejegyzést írt a naplójába
23:21
Ilpaki új cikket töltött fel
12:22
Tündér új bejegyzést írt a naplójába
12:19
KiralyCsilla1965 új bejegyzést írt a naplójába
15:12
Vortexdmo regisztrált a weboldalra
14:42
Stanmoretnm regisztrált a weboldalra

Jó bornak is kell a cégér!

2015. december 28.

Vissza a naplóhoz

Ismeritek a mondást, mely szerint a jó bornak is kell a cégér, de van annak folytatása is: a rossznak meg még több reklám kell!

Nemrégiben betévedtem egy gyógyteákat és egyéb természetes anyagokból készült étrend kiegészítőket, kozmetikumokat árusító üzletbe és legnagyobb csodálkozásomra, az oly hevesen reklámozott csiganyálból készült kozmetikai kenőcs után érdeklődött egy hölgy.
Azt nem tudom, mennyi nyála van egy csigának, de sejtem, hogy sok csiganyál szükségeltetik egy tégely kenőcs előállításához, feltéve, ha valóban abból készül.

Amit sokszor hall az ember, azt belé ivódik, így tanul meg a gyerek beszélni, és ugyanezen metódus szerint hat ránk a reklám is, amit sokszor hallunk, képesek vagyunk elhinni, s tényként kezelni sugalmazását. Nem azért mondom, de a politikusok is erre hajtanak, amikor kitalálnak különféle szlogeneket, de ez most csak mellékkörülmény.

Amikor fiatal voltam, akkor az első számú szlogen volt: Fabulon a bőre őre, amit mi úgy folytattunk: attól rohad le a bőre.

Visszatérve a csiganyálra, nem tudom pontosan, hogy a házzal rendelkező, vagy a meztelen csigák nyálából készül a csoda kozmetikum, csak egyet tudok, hogy a Fabulon helyett most ettől rohad le a bőrünk.

Pikírtgetek, miközben arra gondolsz, hogy savanyú a szőlő, nem az, mert az én bőröm nem tűr semminemű festéket.

Allergológus barátnőm néhány évvel ezelőtt tucatnyi, nemzetközileg is ismert márkájú kozmetikai krémeket tesztelt, húszezer forintnál egyik sem került kevesebbe, s megállapította, hogy összetevőikben legalább annyi a bérre káros anyagtartalom, mint az olcsó, tucatáruban.

Szóval, sohasem tudjuk, mint kenünk magunkra, és veszélyesek a reklámok, nem szabad elhinni mindent, amit sugallnak.

A bejegyzést írta: Yolla

Hozzászólások

időrendi sorrend

2015. december 29. 08:01
Ezt a felhasználót letiltotta a cikkíró.
2015. december 28. 23:01
Kedves Yolla!

Teljes mertekben egyetertek.

Cathy
Feleségek.hu csevegő

Online felhasználók:

Privát csevegő béta

Csevegő partnerek: