Jó munkához idő kell
2017. július 23.
De ennyi?
Hazajöttem a szülői házba. Szokás szerint szólni akartam a szomszédasszonyomnak, hogy sikeresen hazaértem, ám a vonalas telefonom csak búgott, sem hívni, sem hívást fogadni nem tudott.
Felhívtam a Telecomot, majd kijavítják 72 órán belül. Másnap megjelent egy fiatalember, a szerviz kocsival, melynek tetején létrák voltak.Megnézte a készüléket, a vonalat, megnézte a fogadó dobozt és megállapította, hogy nem nálam van a hiba, hanem a tartó oszlopon, csakhogy oda nem mehet fel egyedül, majd másnap kijön a kollégájával.
Kijöttek, elhárították a hibát, de közölték, hogy vezetéket kell cserélni, majd még egyszer kijönnek. Mikor? Nem tudják. Hiába mondtam, hogy életvitelszerűen nem itt élek, nem baj, mondták, majd egyeztetünk időpontot.
Nem értem, hogy egyetlen hiba elhárításához miért kell háromszor kiszállni a szolgáltatónak? Háromszor annyi idő, benzin, stb.
Azt már kezdem kapisgálni, miért olyan drága a telefon szolgáltatás.
Jó munkához idő kell, főleg addig, amíg a fogyasztó megfizeti az árát.
A bejegyzést írta: Yolla
Hozzászólások
Ehhez a bejegyzéshez senki nem írt hozzászólást.