újabb események régebbi események további események
18:38
Horoszkóp módosította a naplóbejegyzését
16:45
Új kérdést került be a Kérdezd a férfit menüpontba
16:06
Új cikk került a "Titkaink egymás között" rovatba
11:04
Ilpaki új bejegyzést írt a naplójába
11:02
Ilpaki új cikket töltött fel
18:32
Horoszkóp új bejegyzést írt a naplójába
17:26
Horoszkóp módosította a naplóbejegyzését
11:54
Ilona új bejegyzést írt a naplójába
23:22
Ilpaki új bejegyzést írt a naplójába
23:21
Ilpaki új cikket töltött fel
12:22
Tündér új bejegyzést írt a naplójába
12:19
KiralyCsilla1965 új bejegyzést írt a naplójába
15:12
Vortexdmo regisztrált a weboldalra
14:42
Stanmoretnm regisztrált a weboldalra

Kezünkben az egészségünk....

2010. április 26. - Látogatók száma: 67

Gyógypontok a kézen. Csak néhány perc, -- akár naponta. A masszázs segít a fájdalom, a stressz és a szorongás ellen. Ez egy nagyon egyszerű, de rendkívül hatásos módszer, amellyel segíthetünk magunkon a kéz reflexzónáin át.

Elsőként tehát a kézmasszázsról írok, ami arra jó, hogy könnyebb, mindennapos panaszainkat, --pl. a fejfájás, kimerültség, menstruációs görcsök, hátfájás, stb.-- megszüntethetjük, sőt akár meg is előzhetjük azokat.
Ezzel közérzetünkön is javíthatunk.

A masszázs által ugyanis serkentjük vérkeringésünket, (így javul vérünkben az oxigénellátás), és a nyiroktermelésünket (segít a salaktalanításban és erősíti az immunrendszert és a sejtépítést).
Ezzel feloldhatjuk az energiablokkokat, hogy testünk újra gyógyítani tudja önmagát.

Hogyan kell masszírozni?
Jó, ha végzel egy kis bemelegítést: dörzsöld össze a két tenyered kb. egy percen át, ezáltal több életenergia áramlik beléjük és a felmelegített kezeid jobban érzékelik az ingereket is.
Legjobb módszer a masszírozásra a "hernyótechnika": itt az aktív szerep a hüvelykujjé. Helyezd a másik kéz megfelelő reflexzónájára és csúsztasd úgy, mint ahogy a hernyó mászik, oda - vissza anélkül, hogy felemelnéd a bőrről. Ismételheted néhányszor, egy percig is lassan, érzéssel. Ezt megteheted akár naponta.
Jobban segít, mint a heti egyszeri, de hosszabb masszázs.

Legfontosabb zónák:

FEJFÁJÁS:
Masszírozd hernyótechnikával minden ujjad, méghozzá az ujjak végétől lefelé, ugyanis itt (belső oldalon) vannak a fejzónák.
Ha a fájdalom a vállrésztől indul ki, akkor a tenyér felső részét végig, a vállizomzat zónáját is masszírozd.
S.O.S. módszer: ha nincs elég időd, akkor segítség lehet az, ha minden ujjhegyet két percig erősen egymáshoz dörzsölöd.

MEGFÁZÁS:
A hüvelykujj felső részét masszírozd (a köröm alatt), itt van a torok és az orr zónája. Simogasd mellé az ujjak közötti "úszóhártyákat", ezáltal a nyirokcsatornákon át távoznak a méreganyagok.

GYOMOR-és BÉLPROBLÉMÁK:
A hüvelykujj és a mutatóujj közötti "úszóhártya" a gyomorzóna, ezt masszírozd. Majd lefelé haladva az egész tenyered, ez pedig a vastag-és vékonybél zónája.
Ha stressz okozza a problémát, akkor a hüvelykujjad begyét (belül a legfelső rész) masszírozd, ez ugyanis az agy zónája.

MENSTRUÁCIÓS PANASZOK:
Egymás után mindkét hüvelykujjad masszírozd hernyótechnikával fentről lefelé, teljes egészében. Itt az alsó részen vannak az agy, - a hipofízis, - a pajzsmirigy pontok, amelyek innen irányítják a hormonokat. Alhasi görcsök esetén a két tenyered is masszírozd át.
KLIMAXOS problémáknál is segít ez a módszer.

HÁTFÁJÁS:
A két hüvelykujj külső élének (ez a gerinc zónája) masszírozása segít. Ha a vállak is fájnak, akkor a két tenyered felső részét is masszírozd meg.

Mint tudjuk, nagyon sokféle masszázs ismeretes, amelyek jótékony hatásukkal befolyásolják idegeinket és szerveinket.
Legközelebb a talpmasszázsról (reflexológia) írok majd , ........és arról, ......miért és hogyan tanultam meg.

A cikket írta: nárcisz

3 szavazat

Hozzászólások

Megjegyzés:

időrendi sorrend

2010. augusztus 23. 22:12
Köszönöm a tippeket :)
elmentettem ...
2010. május 4. 14:24
Mindig a legegyszerübb dolgok a legjobbak.
Feleségek.hu csevegő

Online felhasználók:

Privát csevegő béta

Csevegő partnerek: