újabb események régebbi események további események
09:22
wXavBLqjCthMSuKG regisztrált a weboldalra
12:27
Tündér módosította a naplóbejegyzését
12:26
Tündér új bejegyzést írt a naplójába
02:01
Pinupduzk regisztrált a weboldalra

Életem legjobb Balatonon töltött 24 órája

Látogatók száma: 94

A párom egyik nagy álma vált valóra ezzel a kirándulással.

Életem eddigi legjobb kirándulása 24 órás volt.2009 július 11.-én 12:00-kor Yamaha chopper-rel indultunk el a Balatonra.
A férjem nagyon nagy és régi vágya volt, hogy legyen egy nagy motorja. Motorja ugyan még nincs de így legalább ki tudta próbálni.
A városban nyílt egy motor és autókölcsönző. Mi ezt nem is tudtuk, csak az egyik nap nagy bevásárlás közben láttuk meg a járgányt a kirakatba. Bevásárlás közben mindketten álmodoztunk, hogy milyen jó lenne, ha el tudnánk menni egy hétvégére. Ez júl.10.-én volt. Úgy döntöttünk hazafele bemegyünk és megkérdezzük, hogy mennyibe kerül 24 órára.
Gyorsan le is törték a kedvünk, mert a bérlés 29.000ft volt 1 napra+ 200km felett kilométerenként 30 Ft. Így úgy döntöttünk, hogy ezt nem engedhetjük meg magunknak.
Azért nézelődtünk még a szalonban, álmodoztunk és elkezdtünk alkudni, végül odaadták nekünk a motort kilométer korlátozás nélkül 16.000ft-ért megkaptuk egy napra, mert mi voltunk az első bérlők. Úgy volt vele a bárbeadó, hogy úgysem megyünk 200 km-nél többet mert azért ez csak nem autó.
Nekünk még ez is nagyon sok volt, de mivel tudtuk, hogy idén kimarad a nyaralás úgy döntöttünk, hogy mégiscsak áldozunk rá.
Másnap déltől milyenek volt a motor. 12 óra előtt 10 perccel már ott is voltunk. Először körbementünk a városba a családnak és a barátoknak megmutattuk, hogy mink van, majd irány a Balcsi. Útközben beugrottunk az egyik barátnőmhöz Dunaföldváron. Este 9-kor értünk Siófokra kerestünk egy kempinget felállítottuk a sátrunkat és elindultunk az Aranypartra. Életemben először kipróbáltam a szimulátort is, érdekes volt, bár én jobbra számítottam. Készítettek rólunk 3D-s képet, szóval tényleg minden klappolt. Éjfélkor visszamentünk a kempingbe, letusoltunk egy óriási lánccal kikötöttük a mocit és odaállítottuk a sátor elé.:-) Majdhogynem magunkhoz láncoltuk:.-)
Másnap reggel vagyis hajnalban 5-kor keltünk, hogy minél többet motorozhassunk.Elindultunk hazafele, közben azt számolgattuk, hogy mennyi időnk van még amit a motorozással tölthetünk. Olyan gyorsan peregtek az órák.Délre már itthon is voltunk. 24 óra alatt 700km-ert mentünk a motorral. Hihetetlenül jól éreztük magunkat és valószínűleg sosem fogjuk elfejteni ezt a csodálatos hétvégét.

A cikket írta: K. Anna

8 szavazat

Hozzászólások

Megjegyzés:

időrendi sorrend

megtekintés Válasz erre: Pitt

Köszi, hogy módosítottad a címet! Ez azt jelenti, hogy adsz (nem pedig teszel) mások véleményére! Jó tulajdonság! Tündérnek üzenem, hogy adjon érte plusz pontokat!

Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem hogy hibáztam.
Ez igazán aranyos cikk volt, irj még hasonlókat.
Szép cikk, jó és őszinte történet! Csupán egy észrevétel a bevezetőhöz: az én vágyam nem vált valóra azzal, hogy motoroztatok!
Kedves Anna! Tetszenek a cikkeid. :-)