újabb események régebbi események további események
21:08
Tündér új bejegyzést írt a naplójába

Első közös kirándulásunk

Látogatók száma: 89

Eleinte nem minden alakult terv szerint, de minden percet nagyon élveztünk.

Megismerkedésünk után 4 hónappal 2006 decemberében úgy döntöttünk szeretnénk elmenni kettesben egy hétvégére. Csak nekem az volt ezzel a problémám, hogy ugye nekem még a szüleimtől kellett erre pénzt kérjek és tudtam, hogy december nekik is szűkös hónap. Felvetettem otthon az ötletet és mondta Édesanyám, hogy nem sokat de ad nekem, hogy el tudjunk menni.

Néztem is gyorsan egy szállást olcsó pénzért. 2500Ft-ért találtam egyet Pécsen. Nagyon megörültem neki, le is foglaltam két ünnep közé.

Nagyon szépen lezajlott az első közös karácsonyunk, majd elérkezett a várva várt kirándulás napja.
Hajnalban indultunk, útközben néhány érdekes helyen megálltunk, szétnéztünk, élveztünk minden egyes percet.
Dél fele értünk oda a szálláshoz, ami már kívülről is elég furcsán nézett ki. Ami a szálloda alatt lévő étteremnek lett hirdetve azt inkább egy füstös kocsmának mondtuk volna.
Lesz, ami lesz alapon úgy döntöttünk, megnézzük. Bementünk az úgy nevezett étterembe át a pult mögött és a konyhán ahol egy kis pincsi fogadott bennünket:-) onnan fel az emeletre. Az első emeleten mama feküdt és sétált járókerettel 5 percenként a mosódóba. A második emeleten volt a mi szobánk, amit inkább csak egy kis lyuknak mondanék.
Látták rajtunk, hogy nem vagyunk megelégedve. Nem is problémáztak, igazat adtak, mivel nem felet meg a leírtaknak semmi.

Úgy határoztunk, elmegyünk és keresünk másik szálast. Persze ugye két ünnep közt minden telítve volt, végül találtunk egyet, ami Pécs főterén volt, természetesen nem 2500ft-ért, na de valahol meg kellett szállnunk, így kicsengettünk 1 éjszakáért reggelivel kettőnknek 26 ezer forintot.
Nagyon szép volt a hely egy szupi kis várfal vette körbe. Így talán már sokan tudjátok is melyik helyről, van szó.
Este megvacsoráztunk és elindultunk szétnézni a városban. Mindketten jártunk már Pécsen, de valahogy most szebbnek láttuk. Nem volt túl hideg, óriási pelyhekben hullott a hó mikor mi Pécs főterének közepén a gyönyörű műemlékek közt sétálgattunk. Éjfél fele értünk vissza a szállodába.
Felejthetetlen volt az éjszaka további része is. Közös fürdő egy hatalmas sarokkádban, majd a franciaágyon fojtattuk az estét. Életem legromantikusabb és egyben legvadabb szexuális élménye volt. Közben végig szexcsatorna ment. Egymás karjában aludtunk reggelig.

Másnap reggel alig bírtunk felkelni, de igyekeznünk kellett, mert 9-ig volt a svédasztalos reggeli. Nem sokkal 9 előtt de leértünk és nem maradtunk le egy olyan reggeliről amilyet én még élőben sosem láttam. Minden volt mi szem, szájnak ingere.
Délelőtt még sétáltunk egyet a városban, hogy világosban is szét tudjunk nézni, majd 12 órakor el kellett hagynunk a szállást.
Elindultunk haza délben megálltunk ebédelni egy csárdában.
Aki ott járt már egyszer is, biztosan azon van, hogy visszatérhessen abba a csodálatos városba. Mi is nagyon élveztük és feledhetetlen hétvégét, hagytunk a magunk mögött.
Mai napig is sokszor eszünkbe jut, hogy milyen jó lenne eltölteni a 2 gyerkőccel is pár napot, talán, majd ha úgy alakul a helyzetünk idén nyáron ismét megengedhetjük magunknak, persze egy ennél olcsóbb szállással:-)

A cikket írta: K. Anna

8 szavazat

Hozzászólások

Megjegyzés:

időrendi sorrend

Remek történet!
nincs is ennél jobb, mint kettesben, távol a világtól, a gndoktól
szép történet
Remélem, hogy ujra el tudtok menni:-)