újabb események régebbi események további események
08:16
Tündér új bejegyzést írt a naplójába

TV vásárlás (2), avagy kiugrik a nyúl a TEXÓ-ból...

2012. október 9. - Látogatók száma: 56

Egy nem irodalmi csevegés Tysonnal...

Tyson: Itt jött a harmadik kálvária.
Ahogy a hölgy bontogatott, észrevettem, hogy a TV poros.
Bokor: Az a TV nem kell Neked...
Tyson: Ekkor mikor feltűnően meghúztam az ujjam egy poros részen, a mi pultosunk is elkezdte figyelmesebben nézegetni a készüléket.
És megkérdezte, nem próbadarab volt ez a TV?
Mondom, én újként vásároltam kedveském... De ahogy néztük, még egy kis karcolást is felfedeztünk rajta.
Szóltam a hölgynek, hogy nekem akkor most már tényleg nem kell ez a TV.
Bokor: Nem csodálom Barátom.
Tyson: De ő csak mondta a magáét, hogy nem tud mit tenni, ezt én már megvettem... (magyarul: beszívtam.) Erre megjegyeztem, hogy a másik eladó nem hívta fel a figyelmem, hogy ha felhasználjuk a klubkártyát, akkor nincs számla... sőt nem kérdezte meg, hogy kérünk-e számlát!!! A hölgy megvonta a vállát, hogy ezt ő nem tudhatja... Én meg igen, válaszoltam.
Még megkérdeztem, ön szerint hölgyem, felhasználtuk volna-e a klubkártyát, ha tudjuk, hogy ez mivel jár?
Bokor: Na jó, a számla igényt előre kell jelezni.
Tyson: Tanár úr, de végül is jeleztük, mert a számlát nem ott kaptuk... vagyis a második pultnál, a kintinél, és nem is lett volna probléma, ha nincs az a kutya klubkártyájuk.
Bokor: Nesze neked TEXÓ...
Tyson: A piszkos klubkártya szívatott meg engem, ami nem is tudom mire jó igazán... amit nem akartak nekem törölni, tehát csak bajnak van.
Bokor: Mi lett a vége Barátom?
Tyson: Ó még messze nincs vége tanár úr.
Bokor: Jaj!!!
Tyson: Szóval, ahogy ott vitáztunk, közben kiderült ez a sérülés... és amikor mondtam, hogy nem veszem át a TV-jüket, akkor a hölgy bepróbálkozott, hogy megijesztgessen picit. Felemelt fejjel felém fordult, és ennyit vágott hozzám, akkor nekem az egyik igazgatót kell idehívnom!
Bokor: Hívja.
Tyson: Én is ezt mondtam. Kedveském... ezt vártam már vagy tíz perce, hogy valaki olyan jöjjön ide ön helyett, aki tud segíteni is!
Kérem!!!
Ekkor látva az elszántságomat, visszább vett a pultosunk.
...De az se tud mást tenni, mint kedvezményt felajánlani Önnek.
(Ez se igaz szerintem... de...)
A hölgy annyit mondott még, hogy 10%-ot fog adni az igazgató.
Bokor: Kötelesek visszavenni, ha nem vagy elégedett az áruval. És az elégedetlenséged Barátom, itt a használtság és sérülés miatt, eléggé indokolható.
Tyson: Igen.
Itt már a fogyasztóvédelmen gondolkodtam. Egy telefont megért volna. (Kár, hogy nem tudom a számukat.)
Bokor: Vagy visszavetetni! Ha sérült, akkor már nem sokat variálhatnak.
Jött az igazgató, és visszavetetted kedves Tyson?
Tyson: Nem teljesen. Amikor mondta az igazgatót, és én kértem, hogy hívja, mert nekem a 10% megérheti, ekkor kinyögte kegyesen, hogy azt ő is meg tudja adni.
Magamban gondolhatja tanár úr, mit gondoltam...
Bokor: Ismerlek Barátom. (Egy nyomdafestéket nem tűrő szó lehetett.)
Tyson: Eddig ezt nem mondta kedveském, mondtam a szimpatikusnak egyáltalán nem nevezhető kolleginának.
Bokor: Tyson... Tyson...
Tyson: Százezernél 10%-al árban körülbelül odajutottunk, mint a JVC TV-nél voltunk (na jó egy tízes még..., de kármentésnek... jó volt ez).
Bokor: Mi volt a cél, a kedvezmény?
Tyson: Ráhajtottam a tízezerre. Ha már töketlenkedtek, és nem tudják visszacsinálni.
Bokor: Vagy hogy ne azt a TV-t kapd meg?
Tyson: Nincs annak baja... gondoltam (akkor még...).
Bokor: Ettől még nem lett számlád.
Tyson: Nem, de belenyugodtam. A híres lojalitásom felülkerekedett.
Bokor: Na ezt ismerjük...
És ezt a csalidumát beetted???
Tyson: Láttam, hogy ez nagyon nehézkes ebben a NAGYáruházban... Így elfogadtam.
Úgy nézett ki, hogy nekik csak a pénz átadásig vagyok fontos.
Bokor: Ilyen ez Barátom...
Tyson: Így meg én kaptam tízezret, és egy jobb TV-t.
Bokor: Meg egy kicsit használtat...
Tyson: Amúgy, ha nem verem az asztalt, a bájos pultosunk simán rám sózza teljes áron a kütyüt.
Bokor: Naná, ez a dolguk.
És elégedett vagy?
Tyson: Háááááááát... Ha már elszúrtam...
Bokor: Miért Te?
Tyson: Délelőtt vettem WC papírt a kocsmának, és a klubkártyát akartam használni, akkor a pénztáros csajszi mondta, hogy ha számlát kérek, nem lehet. Tehát délután is tudhattam volna...
Bokor: Hohóóóó, akkor azért mindjárt más a leányzó fekvése...
Tyson: Egy csöppnyit, de azért az elvek... tudja tanár úr, amit pont Ön tanított Nékünk...

folytatom...

A cikket írta: bokorur

5 szavazat

Hozzászólások

Megjegyzés:

időrendi sorrend

2012. október 14. 16:39

megtekintés Válasz erre: Tyson - 2012. október 11. 10:13

Azért ha valaki tudja a fogyasztóvédelem számát, leírhatná!
Ty

Kedves Barátom!
Budapest és vonzáskörzete (egyben központi ügyfélszolgálati telefonszám): 06-30-9-NFH-SOS (06-30-9-634767)
Dunántúl: 06-30-576-2574
Észak- és Dél-Alföld, Észak-Magyarország: 06-30-576-2994
Bokor
2012. október 11. 10:13
Azért ha valaki tudja a fogyasztóvédelem számát, leírhatná!
Ty
2012. október 10. 10:51

megtekintés Válasz erre: Yolla - 2012. október 9. 21:26

Tisztelt Bokor Úr!
Ez egy igazi mai magyar szituáció: ki, kit, hol, mikor, mivel...ver át, csap be!
Várom a folytatást!
Üdv: Yolla

Tisztelt Yolla!
Igen, az eleje a történetnek arról szól, hogyan vágták át szegény Barátomat (úgy rendes magyar szokás szerint).
Bokor
2012. október 9. 21:26
Tisztelt Bokor Úr!
Ez egy igazi mai magyar szituáció: ki, kit, hol, mikor, mivel...ver át, csap be!
Várom a folytatást!
Üdv: Yolla
2012. október 9. 20:43

megtekintés Válasz erre: taki - 2012. október 9. 17:06

Bokor Úr!
Szerencsétlen Tyson. Várom mi lesz?
Taki

Tisztelt Taki!
Szerencsésnek én se mondanám :D
Bokor
2012. október 9. 17:06
Bokor Úr!
Szerencsétlen Tyson. Várom mi lesz?
Taki
Feleségek.hu csevegő

Online felhasználók:

Privát csevegő béta

Csevegő partnerek: