újabb események régebbi események további események
22:11
Tündér módosította a naplóbejegyzését
22:10
Tündér új bejegyzést írt a naplójába
11:47
EKbvtIaARmVg regisztrált a weboldalra
18:55
Arnold91 új bejegyzést írt a naplójába
00:18
Arnold91 módosította a naplóbejegyzését
00:03
Arnold91 új bejegyzést írt a naplójába

Kora délutáni szösszenet a Tescoban

Látogatók száma: 45

Annyira egyszerűen és gyorsan megy a helyi szupermarketben a vásárlás, szinte mindig problémamentesen, hogy muszáj voltam újra írni róla.

Ma délután betérünk fiammal a helyi Tescoba, majd a kocsiba pakolva a megvásárolni kívánt tételeket, beállunk a sorba. Három ember áll előttünk, egy kassza működik, a bevásárlókocsimban mirelit áruk. Az az idősebb pénztáros van a kasszában, akit már volt szerencsém megismerni furcsa blokkolásáról a közelmúltban. Akkor random módon rákerült a blokkra egy oda nem illő tétel, olyan, amit még csak nem is vásároltam, persze, hogy hogyan, azt ő még csak nem is sejtette, ártatlanul mentegette magát, mintha egy gyerek kisfiús csínnyel összevissza nyomogatná a pénztárgépet, míg ő egy pillanatra nem figyel oda.

Szóval, nagy reményekkel várakozunk a sorban. Tényleg várakozunk, mert, hogy a sor egyáltalán nem halad. Az első vevő, egy nő, egyesével adogatja a kocsiból az árut, amit a pénztáros blokkol, majd a nő visszateszi a kocsiba, újabb termék következik szép sorban. Hogy miért így, azt nem tudom. Itt már kissé kezdem elveszíteni a türelmemet, kb. tíz perce áll a sor. Na, végre fizet, majd elindul kifelé az ajtón. Persze a biztonsági rendszer bejelez, éktelen sípolás.
-"Jaaa, a gyerekruha rajta maradt a bevásárlókocsi elején!"- szól oda a pénztáros, de szerencsére közben lerendezi a második vevőt, mondjuk nem nehéz, talán két tételt vásárol. Na, a nő visszajön, a ruhákról a lopásgátló szép lassan leszerelésre kerül, ruhák blokkolva, bakkártyás fizetés újra. Következik az előttünk álló, éljen! Fizet két üveg hypot meg még valamit, majd pakol. Ekkor megnézi a blokkját, és megkérdezi, miért került 1600 Ft-ba a hypo? Nézegetik együtt a blokkot, amire csodák csodája 22 üveg hypo került. Véletlenül, megint csak. Na, itt fogyott el a türelmem végképp. Mondja a pénztáros, nem tudja, hogy került rá. Muszáj voltam megszólalni: "Talán úgy, hogy annyit ütött be. És lehetne, hogy előbb fizessek és utána rendezzék le a reklamációt? Teljesen felolvad minden!" Na, erre blokkolásba fogott.

Fizetünk, megnézem a blokkot, stimmel, péksütik, mirelit áruk, olaj. Hanem aztán, ahogy a kocsiba bepakolok, nem hagy nyugodni a gondolat, hogy megnézzem újra. Kérdezem a fiamat, hány péksütit rakott a zacskóba. Kettőt, válaszol. A blokkon persze három van. Na, nem érdekel, hogy mindössze 105 Ft, és már meg sem tudom mutatni a reklamációnál, mit vettem, mert bepakoltam és a fiam a felét megette. Teljesen felspannolva magam bemegyek, elkapom az első pénztárost, aki közli, hogy egyáltalán nincs is duplacsokis rúd jelenleg. Odahívják a vezetőt, ekkor már kissé ideges vagyok. Pénztárosom mentegeti magát, biztos rossz kódot húzott le. Én meg nekiszegezem a kérdést: "
-Nem érti, hogy nem csak az a baj, hogy valami helyett beblokkolt mást, hanem az, hogy csak úgy beblokkol egy tételt a semmiből?"
Sajnos nem érti.

Visszakaptam a pénzem, de nyilván itt nem a pénz volt a lényeg. Hanem az, hogy ha valaki nem alkalmas egy feladatra, akkor más munkakörbe kell helyezni, mondjuk árufeltöltőnek. Három vásárlóból hármat rosszul blokkolt most és már a múltkor is nálam. Vajon hány ember nem nézegeti a blokkját egyáltalán vagy csak otthon? Hányat rövidít meg így a bolt? Nem mindegy, hogy 22 üveg hypot veszünk papíron, miközben csak kettő kerül fel otthon a polcra. Ennyi erővel akár egy több ezer Ft-os mosóporból is rákerülhet majd valakinél pluszban még egy a blokkra.

A mirelit áruról ne is beszéljünk, mennyire volt fagyos, mire sikerült a vásárlást lerendezni. Talán nem ártana önkiszolgáló pénztárakat felszerelni városunk szupermarketjébe sem, szívesen a kezembe vettem volna vásárlásom sorsát.

A cikket írta: Grace

3 szavazat

Hozzászólások

Megjegyzés:

fordított időrendi sorrend

Kedves Grace!

A történetben az a szomorú, hogy ez a pénztáros nem véletlenül tévedett. Ezzel a módszerrel naponta sok ezer forintot össze tud tévedni, amit aztán áruban hazavisz. Nota bene, akár többen osztozhatnak rajta. No, azért nem rúgják ki.

Üdv. Yolla

megtekintés Válasz erre: Yolla

Kedves Grace!

A történetben az a szomorú, hogy ez a pénztáros nem véletlenül tévedett. Ezzel a módszerrel naponta sok ezer forintot össze tud tévedni, amit aztán áruban hazavisz. Nota bene, akár többen osztozhatnak rajta. No, azért nem rúgják ki.

Üdv. Yolla

Kedves Yolla!

Igen, a kérdés bennem is megfogalmazódott, vajon miért áll még mindig ott a kasszában, miért nem tölti a polcokat inkább?
Ebben csak az a szomorú, hogy minden egyes alkalommal át kell böngészni a blokkot. Én pedig már rendszeres reklamálónak számítok, hiszen nem nehéz felfedezni téves blokkolást vagy magasabb árat, de nem vagyok hajlandó otthagyni egy forintot sem. A férjem egyszer nem nézte át, duplán húztak be egy üveg üdítőt.

Köszönöm, hogy olvastál :)

Üdv, Grace
Azért jó, hogy felhívod erre a figyelmünket. Én sem szoktam megnézni, de ezentúl megteszem.. Fő a bizalom!
Ugyanerre az üzletre jellemző még a lassúság a segítőkészség teljes hiánya, a nyitáskor majdnem üres polcok és ráadásként a fent említett probléma. Nyilván mindenki tévedhet, de napi harminc véletlen nincs.

Pussz,

Tündér

megtekintés Válasz erre: zsoltne.eva

Azért jó, hogy felhívod erre a figyelmünket. Én sem szoktam megnézni, de ezentúl megteszem.. Fő a bizalom!

Kedves Éva!

Kár, hogy muszáj ezt minden vásárlás alkalmával megtennünk. Írásom célja az volt, hogy rávilágítsak erre a problémára. Bizalmam pedig már rég nincs ebben az üzletben.
Köszönöm, hogy olvastál.

Üdv, Grace

megtekintés Válasz erre: Tündér

Ugyanerre az üzletre jellemző még a lassúság a segítőkészség teljes hiánya, a nyitáskor majdnem üres polcok és ráadásként a fent említett probléma. Nyilván mindenki tévedhet, de napi harminc véletlen nincs.

Pussz,

Tündér

Kedves Tündér!

Mindenki hibázhat, hiszen emberek dolgoznak ott is, de az a baj, hogy a bolt vezetőségét nem érdeklik az általam és általad leírtak, ezért nincs semmi változás, pedig nem hinném, hogy az lenne természetes, hogy minden vásárlásnál önkéntes fogyasztóvédelmisnek lépünk elő.
Arra sem emlékszem, hogy a téves blokkolásoknál bárki elnézést kérne.

Pussz, Grace
Feleségek.hu csevegő

Online felhasználók:

Privát csevegő béta

Csevegő partnerek: