Reklámhadjárat !
Látogatók száma: 25
Nagyon sok embert befolyásol a média. Ezalól a fiatalok sem kivételek!
Nincs olyan óra, amelyben hosszú perceket ne venne el a műsoridőből a reklám. A magyarázat pedig az, hogy a kereskedelmi televíziók ebből élnek meg. Mi pedig nézzük.
Nézzük és tudatalatt belénk próbálják plántálni, hogy a XY gépjármű milyen nagyszerű, nem is élet az élet nélküle! De abban is biztosak lehetünk, hogy XY bank mennyire méltányos hozzánk, mert csak ennyi és annyi a kamat náluk. Persze a televízió előtt üldögélve rádöbbenünk, hogy telefonunkkal is probléma adódott, mert elavult konstrukció. Mosógépünk mellett nem megfelelő a mosópor, mert annál van sokkal intelligensebb is. Sőt, már nem is sorolhatjuk magunkat embereknek, mert nem jutottunk el a XY koncertjére.
Na, talán mindent összeszedtem, ami egy tökéletes élethez szükséges. Legalábbis a reklámok szerint.
Szomorú, de igaz, hogy sokan még el is hiszik! Nem gondolnak bele, hogy a reklámozó cégnek éppen ez a szándéka!
Mert valóban szebb és jobb az XY gépjármű, mint ami a ház előtt áll. De lehetséges, hogy azon, amin hazaérkeztem, már nincs hitel! Nem viszi el a bank, mert a családom tulajdonát képezi és olyan műszaki állapotban van, hogy bárhová eljuthatunk vele :).
Az Xy bank hirdetésével, pedig olyan termékeket tudnék vásárolni, ami várhat addig, amíg összerakosgatom a rávalót. Ha ez netán nem sikerül a mostani gazdasági helyzetben, akkor sem áll meg a világ mondjuk páraelszívó nélkül, hiszen az ablakot kinyitva ismét friss levegő van főzés után. Esetleg nem tudtuk megvásárolni a laptévét, nem állt meg a világ. Tökéletes műsort látunk a meglévő ötéves készüléken is.
Telefonom, pedig nem tud xy műveleteket, ez sem zavar, mert nem is értek hozzá. Az éppen trendi készülékekre azt lehet mondani, hogy lassan minden csak nem telefon készülék :). De ezen a ponton már rendesen nagy az otthonomba a vihar. Mert kamasz gyermekeim is nézik a kereskedelmi televíziót, és nekik megáll az élet az XY telefonok nélkül. Mert természetesen a célközönség, éppen az Ő korosztályuk! S, az iskolába megy is az egymás cikizése, ha valaki ne adj Isten lemaradna :(. Pedig egyre többen lesznek, akiknek otthon stop táblát mutatnak, mert a családi kassza már erre nem mutat hajlandóságot.
S, a mosóporom sem XY fajtájú és nem is intelligens. Ezekkel kapcsolatban csak annyi a tapasztalatom, hogy néhány havonta mindig okosabb mosóporokat ismerünk meg. Hát, nekem megvan a magamfajta butácska mosópora :). Amikor a szárítóról összeszedem ruháinkat még jó, hogy nem látszik rajta, hogy a butuska mosószerrel lett ki mosva. Tiszta, foltmentes és nekem ez a lényeges.
Száz szónak is egy a vége, ha tudjuk értékelni saját életünkben elért dolgokat, akkor még a reklámok sem tudnak ebből kizökkenteni!
A cikket írta: Farkas Margit
Hozzászólások
időrendi sorrend
Válasz erre: Babenko
Egyáltalán ki hisz el ilyen hülyeséget, hogy a mosópor intelligens???? Habár nemrégen az egyik bank szlogenje volt, hogy ha a kártyával vásárol a delikvens, jóváírnak a megtakarítási számláján ötszáz forintot. És bizony az egyik társasági fórumon topik indult ezzel a kérdéssel, hogy tényleg ad a bank ötszáz forintot a vásárlás után? :)))))))))))))))) Bőőőőődület.
Honnan tudnék válaszolni? Az enyém butuska, mint Gineszé. :)))))))
Az meg egy másik misét megérne, milyen értelmes kérdésekkel van tele a net. :(
Persze azért ezt-azt meghallok-meghallgatok, de járt utam a járatlanért...
A telefonok meg hát.... Forr az agyam, amikor azt látom, hogy vedd meg a Sinucica készüléket mert az a trendi, CSAK xx összeget kell befizetned rá, a többit majd két év alatt. Én tudom, hogy az a készülék már két hónap múlva elavult lesz. :( Mert már húsz újabb, modernebb jön le a gyártószalagról.
Fogyasztói társadalom!
Nálam5* .-)
Pussz,
Tündér:-)