Jenics Juli cikkjéről jutott eszembe
2013. február 27. - Látogatók száma: 51
Ugyanis egy egyetemi matekvizsga a legtöbb esetben nem egyszerű, tehát a tanár nem feltételezheti reálisan, hogy a defekt csak kitalált, mivel tud(hat)ja, hogy tudják, hamarosan úgyis meg kell írniuk a vizsgadolgozatot, nem úszhatják meg, tehát nincs értelme ilyesmit hazudozni. Ha viszont a defekt mégis kamu, az nem releváns, hiszen amennyiben még aznap bemennek vizsgázni, ugyanúgy megbuknak, mint 1-2 nappal később (ennyi idő alatt pedig nem nagyon lehet bepótolni, ami kimaradt, tekintve, hogy egyetemen nem 10 oldalt kell bebiflázni), így a végeredmény szempontjából mindegy. A diákok részéről pedig ez a "felesleges időhúzás" kategóriája.
A tanár tehát abban az esetben nem lenne hülye, ha rendesen a tananyagot kérné számon!
:)
Válasz erre: Balázs Gyula
Nem logikus.
Ugyanis egy egyetemi matekvizsga a legtöbb esetben nem egyszerű, tehát a tanár nem feltételezheti reálisan, hogy a defekt csak kitalált, mivel tud(hat)ja, hogy tudják, hamarosan úgyis meg kell írniuk a vizsgadolgozatot, nem úszhatják meg, tehát nincs értelme ilyesmit hazudozni. Ha viszont a defekt mégis kamu, az nem releváns, hiszen amennyiben még aznap bemennek vizsgázni, ugyanúgy megbuknak, mint 1-2 nappal később (ennyi idő alatt pedig nem nagyon lehet bepótolni, ami kimaradt, tekintve, hogy egyetemen nem 10 oldalt kell bebiflázni), így a végeredmény szempontjából mindegy. A diákok részéről pedig ez a "felesleges időhúzás" kategóriája.
A tanár tehát abban az esetben nem lenne hülye, ha rendesen a tananyagot kérné számon!
:)