újabb események régebbi események további események

Kár bejelenteni...

2015. március 14.

Vissza a naplóhoz

"Biztosítónknál mindent megteszünk, hogy a lehető leggyorsabban enyhíthessük ügyfeleink kárait..." szlogenjük - úgy tűnik - esetemben nem állja meg a helyét...

A kárbejelentést ügyfélszolgálati irodájuknál, telefonon megtettem (Kertvárosi Lakásfenntartó Szövetkezettel kötött épületbiztosításra hivatkozással, előzetes informálódás, és a javaslatuk alapján)...

A kár felmérése megtörtént kb. másfél hete... A helyszíni szemle során fotóval és jegyzőkönyvvel rögzítette a "kárszakértő", és közölte, hogy mielőbb továbbítja (Bp) felé...

A jegyzőkönyv majdhogynem áttekinthetetlen, olvashatatlan, pontatlan... Az idő és hely alkalmas volt arra, hogy a szakértő megfelelően rögzítse a kárt, amit le is fotózott... A betájolást, hogy É vagy Dél, pontatlan... Ugyanis Kelet és Nyugat irányból történt fentről a beázás egy tízemeletes panelház fsz-jén, vagyis nálam az elmúlt év több felhőszakadásai következtében..., ami élesen (szemmel is láthatóvá vált, a fotó is alátámasztja) mihelyt a falfelület ezt láthatóvá tette, megszáradt... Plafontól a szintig széles, kb. 20 cm-es csíkok mutatják a beázás vonulását... Ez tény, ez nem egy manipulált, megjátszó, hamis, félrevezető...

Nem értem a "szakértő" tévedésének, pontatlan felmérésének okát, a viselkedését. Mi ebben a nem érthető és az időn túli kár bejelentés? A beázás - pár hónap után is - most is az.

Utólag elolvasva az aláírt jegyzőkönyvet, az értetlenségem azért van, mert, ha bizalmatlan lettem volna és előre tudom, hogy nem azt tartalmazza, ami a valóságnak megfelel, azonnal jeleztem volna a szakértő előtt,... de a kételkedésre, akkor - úgy éreztem - határozott fellépése nem adott okot... Kár volt! Utólag már bánom, hogy a nélkül írtam alá a jkv.-et, hogy nem győződtem meg róla, hogy mi van oda leírva. De ha csak ezen múlna a boldogságom?! Megette a fene...

Mivel nem kaptam az óta semminemű tájékoztatást, pedig az elérhetőségemet (telefon és e-mail) ismerik, kértem annak mielőbbi teljesítését... A késlekedésük okát nem értem... A kár minimális volta sem kellene, hogy ezt eredményezze... Nekem a kis kár is kár, a kis pénz is pénz... Ez ilyen egyszerű...

A bejegyzést írta: zsoltne.eva

Hozzászólások

időrendi sorrend

Másfél hét után bátorkodtam érdeklődni a biztosítónál és akkor derült ki, még csak nem is továbbította a kárszakértő feléjük, mint mondta - védve a mundér becsületét - az ügyintézőnek erre 15 napja van... Frankó! Akkor még adok neki 15 napot. Én ráérek egy újabb felhőszakadásig...
Feleségek.hu csevegő

Online felhasználók:

Privát csevegő béta

Csevegő partnerek: