Szolg-áltatók
2014. augusztus 16.
Biztos vagyok benne, hogy nekem nincs szerencsém a szolgáltatókkal, másoknak meg mindig sikerül velük zöldágra vergődni velük.
Történt pedig, hogy a szolgáltatónál megpróbáltam olcsóbb mobildíjra váltani, miután ingázom a főváros és vidéki város között, részint sokat telefonálgatok, részint szükségem van mobil internetre. Mindkettőre kedvező díjcsomagot kaptam, pontosabban az előzőnél kedvezőbbet, és felajánlották, hogy ingyen küldenek egy új kütyüt a mobil internethez, mellyel gyorsabb lesz a kapcsolat, de a szám is meg minden egyéb kód változatlan marad, csak átteszem az újba a régi szimkártyát, és minden megy a régi módon.
Hát, nem megy, mert új kezelőprogramot telepített fel, de nem töröltem a régit, aztán töröltem, újra telepítettem, de csak nem akart működni. Ekkor felhívtam a szolgáltatót, kapcsolta a műszaki embereit, akik, mint kiderült külsősök és pénzért dolgoznak. Adott a fiatalember tanácsokat, majd közölte, hogy csak a helyszínen tudják a gépemre telepíteni a programot, kb, tízezer ft. , mondjam meg, mikor és hová jöjjenek. Megállapodtunk a keddben és szomorú voltam, hogy addig nem lesz internetem.
Újra indítottam a gépet és láss csodát, működik az internet.
Ismét felhívtam őket, hogy köszönöm, de megoldódott a probléma.
Képesek lettek volna bevinni az erdőbe.
A bejegyzést írta: Yolla
Hozzászólások
időrendi sorrend
Válasz erre: Yolla
Sajnos, nem vagyok zseni, csak türelmetlen, jobb lett volna, ha nem is kérek segítséget.
Már láttam a sötét jövőm, hogy ki kell hívjam az informatikust, aki bizony megvág pár ezerrel, mert neki ez semmiség.
Aztán jött az isteni szikra. Az orrom előtt volt a megoldás, csak meg kellett találni. Újra beírtam a felhasználó nevem és a jelszót... és láss csodát! A rendszer elindult...
Nem vagyunk zsenik, de néha még magunknak is tudunk meglepetéssel szolgálni! :-)
Puszi,
Éva
Válasz erre: zsoltne.eva
Akkor te egy zseni vagy, meg bűvész, ők meg hoppon maradtak. :-)