Virágos jókedvem
2013. június 12.
....volt, még be nem léptem tegnap a virágbolt ajtaján.
Kicsilányom ballag pénteken, gondoltam, leszaladok megrendelni a virágot neki.
Kérdi az eladó, miben segíthet? Gondoltam, önts egy felest, ha már így összejöttük, de csak annyit mondtam hangosan, hogy virágcsokor kellene péntekre. Aszondja, most péntekre?
Kicsit flegma volt és ferdén nézett, sejtettem, hogy többen vannak előttem a sorban ezügyben, de hát mégiscsak virágboltban vagyunk, vagy mi.
Mondom, ja, most péntekre, és megkérdeztem, hogy probléma-e.
Neeeeeem, dehogy, de azért közli, hogy más már hónapokkal! ezelőtt megrendelte a csokrot a ballagásra.
Jó, hát én nem, de ki a fülemnek jut eszébe január elsején a ballagási csokor? Ezek szerint mégis van, akinek igen.
Hát, én meg örülök, hogy élek, mégegyszer megkérdeztem, akkor probléma, vagy sem, mert szívesen megyek máshova. Naná, hogy nem volt semmi gond, csak el kellett rontani a hangulatomat.
Én vagyok a vevő, akinek a pénzén ő vesz kenyeret. Akkor miről beszélünk? Akkor miért nem lehet kiírni az ajtóra, hogy ballagási csokrokra csak eddig és eddig veszünk fel megrendelést? A környéken három iskola és két virágbolt van. Kicsit olyan érzésem volt, mint amikor Pesten leesik két centi hó és megbénul a főváros, mert nem számítottak havazásra januárban....
No, de hogy mondjak valami szépet is, két hete volt Levi keresztelője és a mi templomi esküvőnk, szépek voltunk, mutatok róla egy képet :))))
A bejegyzést írta: anubis
Hozzászólások
időrendi sorrend
Válasz erre: MindenHatÓ
Az egyértelmű, hogy szépek voltatok! Miért nem kérdeztél vissza, hogy ha előbb rendeled meg olcsóbb? Ha azt mondja, hogy nem, akkor már vissza is ütheted a labdát, hogy akkor minek fárasztottad volna előre, biztosan volt jobb dolga is januárban :-)
Ilyeneken tök felesleges felhúznod magad. Azt hittem az árak miatt akadtál ki. Vagy akkorra már mindegy volt? Lehet ez az üzletpolitika. A vevő örül, hogy rendelhet és addigra már nem az árakon gondolkodik. Nem is rossz! :-D
Annyira le tud döbbenteni az emberi állatság, hogy hirtelen nem tudok megfelelően reagálni.
Többet viszont nem megyek oda, és senkinek sem fogom ajánlani a boltot.
Az árak miatt nem csodálkozom, minden nagyobb alkalom előtt a csillagos égben vannak...
Válasz erre: Inga
Én tudom melyik virágboltban voltál, én is hasonlóan jártam pár éve. Tanulság: nem kell oda menni többet.
A keresztelő és az esküvőtök jobban nem is sikerülhetett volna. Kívánok nektek egy csodálatosan szép nyarat és egy lenyűgöző életet!
Puszi,
Inga
Köszönjük a jókívánságokat!
Ilyeneken tök felesleges felhúznod magad. Azt hittem az árak miatt akadtál ki. Vagy akkorra már mindegy volt? Lehet ez az üzletpolitika. A vevő örül, hogy rendelhet és addigra már nem az árakon gondolkodik. Nem is rossz! :-D
A keresztelő és az esküvőtök jobban nem is sikerülhetett volna. Kívánok nektek egy csodálatosan szép nyarat és egy lenyűgöző életet!
Puszi,
Inga